Μέλη

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Σκύλες της λύσσας, ξαμολυθείτε !



Πολλοί απορούν γιατί επιλέγω να έχω περισσότερες παρέες με αγόρια παρά με κοπέλες.
Νομίζουν πως πρόκειται για κάποια ανασφάλεια προς το όμοιο φύλο, ή ακόμα περισσότερο για μια δυσανεξία στον ανταγωνισμό με άλλες γυναίκες..
Τότε είναι που γελάω με αυτή την «φιλοσοφημένη» τους εξήγηση και μπαίνω στη διαδικασία να τους εξηγήσω τον απλό λογικό συλλογισμό μου, με αποτέλεσμα στο τέλος να συμφωνούν μαζί μου..!

Αγαπημένοι! Όχι.. Δεν έχω καμία αλλεργία στις γυναικείες παρέες, ούτε τρέμω στην σκέψη μήπως μεταξύ άλλων κοριτσιών , ο πιθανός μου πρίγκιπας δυσκολευτεί να με διακρίνει.
Δεν φοβάμαι μήπως τα γοβάκια μου γυαλίζουν λιγότερο από των άλλων , ούτε αν μια τούφα στα μαλλιά μου δεν είναι τόσο τέλεια ισιωμένη σε σχέση με τις χαίτες των  «φιλενάδων » μου.
Γιατί πολύ απλά γνωρίζω ότι ο αληθινός πρίγκιπας, όταν θα έρθει , θα διαλέξει μια «σταχτοπούτα» για να την κάνει «πριγκίπισσα» και αν πρόκειται μάλιστα για σοβαρό και ώριμο άτομο, ΔΕΝ θα επιλέξει , μεταξύ γυναικών, αυτήν που είναι περισσότερο «λατέρνα*» ! (* όπως συνηθίζω να αποκαλώ τις σημαιοστολισμένες γυναίκες που φοράνε την πούλια και τον αυγερινό πάνω τους προκειμένου να τις παρατηρήσει  το επίδοξο θύμα τους!!! )

Προτιμώ όμως την παρέα των αντρών γιατί οι σχέσεις μεταξύ ενός άντρα και μιας γυναίκας είναι πιο ξεκάθαρες. Γιατί? … Γιατί με απλή λογική τα πράγματα μεταξύ τους έχουν ως εξής:

1) Άντρας: Γουστάρει κοπέλα,
    Κοπέλα: Γουστάρει άντρα
Αποτέλεσμα: Η παρέα τους μετατρέπεται σε σχέση


2) Άντρα: Γουστάρει κοπέλα,
   Κοπέλα: ΔΕΝ γουστάρει άντρα
Αποτέλεσμα: α/ Μένουν φίλοι με τον καιρό (αφού ξεχαστεί η .. κάψα)
                        β/ Χωρίζουν ήρεμα και πολιτισμένα τα τσανάκια τους

3) Κοπέλα: Γουστάρει άντρα,
    Άντρας: ΔΕΝ γουστάρει κοπέλα
Αποτέλεσμα: *ότι και στην περίπτωση 2.

4) Άντρας: ΔΕΝ γουστάρει κοπέλα,
    Κοπέλα: ΔΕΝ γουστάρει άντρα
Αποτέλεσμα: Μένουν από την αρχή φίλοι, αφού είναι ξεκαθαρισμένη η κατάσταση μεταξύ τους.

 Ας υποθέσουμε τώρα ότι έχουμε να κάνουμε με μια σχέση μεταξύ δυο γυναικών.
Έστω «Μαρία» φίλη με «Σοφία». Και έστω πως  η Σοφία είναι εμφανισιακά και υποκειμενικά μιλώντας πάντα, ένα level καλύτερη από τη Μαρία, σύμφωνα με κάποια κριτήρια τόσο των γυναικών όσο και των αντρών.
Εδώ τίθεται το ερώτημα τι γίνεται σε περίπτωση που στην γυναικεία φιλία επεισέρθει  ο παράγοντας «άντρας»;;;

1) Μαρία γουστάρει Γιώργο. Αλλά Γιώργος γουστάρει Σοφία. Άρα Μαρία ζηλεύει Σοφία γιατί της «έκλεψε» το αγόρι.
*Έλα όμως που η Σοφία δεν κούνησε την ουρά της και ο Γιώργος έπαθε τον ντουβρουτζά του , κεραυνοβόλα.

2) Σοφία βρίσκει αγόρι και αρχίζει να βγαίνει πιο συχνά μαζί του με αποτέλεσμα :
   α/ να μειώνει τις πολύωρες συναντήσεις με Μαρία , άρα εδώ και πάλι η Μαρία αρχίζει να ζηλεύει.
   β/ Να προσπαθεί να συνδυάσει την Μαρία και το αγόρι της σε κοινές εξόδους. Με αποτέλεσμα η Μαρία να αισθάνεται ότι κρατάει το φανάρι ή να μεμψιμοιρεί που η γκαντέμω η τύχη δεν της έφερε ένα αγόρι στα «πόδια» της!
*και σε αυτή την υποπερίπτωση , Μαρία ζηλεύει ενδόμυχα Σοφία.

κλπ..κλπ… Παραδείγματα με Μαρίες υπάρχουν πολλά.


Για να μην διυλίζουμε τον κώνωπα, το θέμα είναι ένα. Πως έχω βαρεθεί να συναντάω κομπλεξικές Μαρίες που ζηλεύουν όλη την ώρα και μπαίνουν στον φαύλο κύκλο της σύγκρισης της εμφάνισης ή της προσωπικότητας τους, μαζί μου.   Όχι γιατί πιστεύω πως υπερτερώ έναντι αυτών, απλά, πώς να το κάνουμε;;;;; Είμαι θερμή υποστηρίκτρια της ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟ-ΝΑ-ΔΙ-ΚΟ-ΤΗ-ΤΑΣ του κάθε ατόμου επομένως βρίσκω το αίσθημα της ζήλιας σας βαρετό , πληκτικό και άκρως ανούσιο. 
 Αν το αγόρι που χεις δίπλα σου αγαπητή καρακαημένη κοπελιά, είναι επιρρεπής σε πολυγαμικές εμπειρίες (κοινώς πέφτουλας-σαβουρογάμης ή ότι συνεπάγεται ένας άντρας με τα μυαλά στα κάγκελα και τα μάτια στα περαστικά φουστάκια των προκλητικών κορασίδων) , θα «στα φορέσει» θες δεν θες, σ’αρέσει δεν σ’αρέσει. (θα σε κάνει τάρανδο δηλαδή, θα σε κερατώσει ρε παιδί μου ,αν θες να το ακούσεις ευθέως). Δεν θα περιμένει τη φίλη σου ή κάποια κοπέλα που θεωρείς ως αντίζηλο από το στενό κοινωνικό σου περιβάλλον.

Για να μην κουράζω και εσάς και κουράζομαι και εγώ, προς γνώση σας, αγαπητές μου, οι γονείς μου , μου έμαθαν να μην τρώω φαγητό από ξένα πιάτα, ούτε να κλέβω τα πράγματα των άλλων.

Επομένως, ΠΟΤΕ δεν θα έβαζα τον εαυτό μου στην λογική της ύπουλης αποπλάνησης του εκάστοτε αγοριού σας.
Λυσσασμένες, όσες δεν μπορούν να βάλουν φρένο στον εγωισμό και την ωραιοπάθεια τους και καταλήγουν να την «πέφτουν» σε αγόρια φιλενάδων τους.

Επίσης, σκέτα κουτορνίθια είναι και αυτές που φοβούνται ότι  θα μπορούσα να κάνω τα γλυκά μάτια στο αγόρι τους με σκοπό να ηδονίσω τον «καταπιεσμένο» , κατ’αυτές, ναρκισσισμό μου!

Σας ενημερώνω πως η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ μου δεν συναντιέται με τη δική σας κατινιά και ανασφάλεια.
Μάθετε επιτέλους να πιστεύετε στον εαυτό σας και πετάξτε στα σκουπίδια τις ανασφάλειες σας αντί να προδίδετε τις γυναικείες φιλίες σας για χάρη ενός Δον Ζουάν.


Μπορεί απλά να έχω συναντήσει ακατάλληλες «φίλες» που δεν ξέρουν τι θα πει φιλία, εμπιστοσύνη και αξιοπρέπεια ή αλληλοσεβασμός.
Κάτι τέτοια άτομα σαν εσάς, που κάνετε σαν κλώσες σε κοτέτσι που υπάρχει μόνο ένας κόκορας, με κάνουν να πιστεύω πως μια φιλία με το αντίθετο φύλο είναι σίγουρα πιο ειλικρινής και ξεκάθαρη.
Προτιμώ να χάνω από δίπλα μου άντρες φίλους επειδή ή εγώ ή αυτοί δεν μπόρεσαν να κατευνάσουν το αίσθημα της «έλξης του αντίθετου φύλου»  παρά να χάνω φίλες που πούλησαν τη σχέση μας λόγω ζήλιας ή ανασφάλειας.


Η απογοήτευση μου για την σκληρή πραγματικότητα δεν με κάνει αδύναμη, για όσους αναρωτιούνται ή κρυφοχαίρονται αυτή τη στιγμή.
Μου προσφέρει αντιθέτως, μια πλούσια εμπειρία γι΄αυτό που αποκαλείται « κοινωνία».

Σας στέλνω λοιπόν τις φιλούρες μου στις στραβωμένες σας μουτσούνες, που κάποιοι θα έχετε διαβάζοντας με.
Επίσης, δέχομαι τα αρνητικά σας σχόλια, δεχτείτε όμως ΠΡΩΤΑ εσείς τις δικές μου απόψεις!!!!

*Και αν δεν σας αρέσουν όσα διαβάζετε, μπορείτε (αν δεν το έχετε κάνει ήδη ) απλά να αλλάξετε ιστοσελίδα. Γιατί ΕΔΩ είναι ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ χώρος και θα γράφω ότι θέλω ΕΓΩ!!!
**Όσο τουλάχιστον έχουμε δημοκρατία ακόμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου