Μέλη

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

Απλά «σκουπιδάκια» στα μάτια μας, μωρό μου...



Δύσκολο να μένεις κάπου(*) που δεν ανήκεις.
Μα ακόμα πιο δύσκολο είναι να πάρεις την απόφαση να φύγεις.

Μιλούσα με τη Νάταλι σε ένα διάλειμμα από τη δουλειά..
-«Έχεις πολύ υπομονή από ότι φαίνεται.. Ε;» Με ρώτησε, κάπως ρητορικά.
-«Ναι.. Έχω. Μέχρι να αποφασίσω να φύγω αφού κάτι τελείωσε οριστικά, αφού προσπάθησα όσο μπορούσα και αφού πλέον τίποτα δε μπορώ να αλλάξω…»
-«Να φύγεις μακριά κορίτσι μου… Να φύγεις….»

Δύσκολο να μένεις σε κάτι(**) που δεν σου ανήκει.
Μα ακόμα πιο δύσκολο να συνειδητοποιείς ότι ποτέ δε σου άνηκε. Ότι δεν υπήρξε ούτε για λίγο, αυτό το «κάτι», μόνο δικό σου.

Δύσκολο να μένεις σε κάτι που «μοιράζεσαι».  Σε κάτι που σήμερα το έχεις εσύ, αύριο κάποια άλλη. «Ρούχα» δανεικά φίλε μου.

Και εγώ αυτά τα ρούχα δε τα φοράω. Δε μου ταιριάζουνε. Με κάνουν «άσχημη», «χοντρή», φαίνομαι «ξεπεσμένη» και κάπως «παραμελημένη».

Και ξέρεις, είναι τα «ρούχα» της ψυχής που ντύνουν τους ανθρώπους. Αυτά τους κάνουν να χαμογελάνε και να ομορφαίνουν τον κόσμο μέσα τους και γύρω τους και αυτά σε κάνουν να φαίνεσαι στριφνός και «ανολοκλήρωτος», γκριζάροντας τις μέρες της ζωής σου.

Εκεί ήταν που θυμήθηκα την τσιριχτή φωνή της μαθηματικού μας στο γυμνάσιο… 

«Βγάλτε μια κόλλα πρόχειρο χαρτί και λύστε το πρόβλημα… Έστω τυχαία μεταβλητή «Χ»……..»

…Και συμπληρώνω εγώ μετά από χρόνια, προσπαθώντας να λύσω το πρόβλημα….. Όπου μεταβλητή «Χ» βάλτε αυτό το «κάπου» (*) ή αυτό το «κάτι (**). Και μιλώντας για μεταβλητή, αναφερόμαστε σε ένα πρόσωπο, μια κατάσταση, ένα μέρος.

Για να έχεις έστω και μια πιθανότητα να βρεις αυτή την τυχαία μεταβλητή «Χ» που θα σε κάνει να πάρεις «άριστα» στο απρόοπτο «τεστάκι» της κατά τα άλλα ήσυχης ζωής σου,  θα πρέπει να μένεις σε αυτό το «κάτι» που πραγματικά μπορείς να ανήκεις 100%.  Να μένεις σε «κάτι» που σε κάνει να χαμογελάς. Σε κάτι που σε γεμίζει. Σε ολοκληρώνει και σε εξελίσσει.

Όλες οι κατά τα άλλα μέτριες καταστάσεις στις οποίες κατά καιρούς μπλέκουμε τα «μπούτια» μας…. είναι απλά «σκουπιδάκια» στα μάτια μας μωρό μου…

Απλά «σκουπιδάκια» στα μάτια μας, μωρό μου…


See I clearly do not fit
In the plans that you've been makin'
...
Oh I don't fit in there at all
...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου