Μέλη

Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

H θεία μου...η Δίκη!

-Όπως έστρωσες θα κοιμηθείς….
Έτσι λέει μια παροιμία.  Σοφή ή όχι, δεν ξέρω. Πάντα είχα τις αμφιβολίες μου σχετικά με τις παροιμίες του λαού..
-Ρόδα είναι και γυρίζει.. Άλλο ένα «απόφθεγμα» βγαλμένο από τις εμπειρίες της ζωής.
*Έχω κουραστεί νομίζω, να παραλληλίζω τα λάθη μου με παροιμίες και να σκέφτομαι πως αν δεν «στρώσω καλά το κρεβάτι μου» , θα με τιμωρήσει η Θεία… Δίκη…

ΌΧΙ- δεν έχω κάνει καμία σκανταλιά, δεν έφαγα εγώ το γλυκό από το βάζο, δεν έσπασα ούτε εγώ το βάζο και αν στο κάτω-κάτω κατηγορηθώ για κάποιο «αποτρόπαιο έγκλημα»,σας δίνω το λόγο μου δεν ήμουν μόνη μου, είχα και συνεργό.  Όποτε Θεία Δίκη μου , εκτός του ότι δεν είσαι εσύ δική μου Θεία (εμένα τη Θεία μου τη λένε Μαρίκα) γιατί θα πρέπει να πληρώσω εγώ μόνο τα σπασμένα??

Ας τα πάρω με τη σειρά.
έστω  
f(Χ)= Ψ ή πιο σωστά,
F(έγκλημα)= βάζο, (για όσους μισούσαν τα μαθηματικά, θυμίζω ότι
το έγκλημα στην προκειμένη περίπτωση είναι η Ανεξάρτητη μεταβλητή και το βάζο η εξαρτημένη. )

Τουτ’έστιν για να το κάνω κατανοητό, το βάζο παθαίνει ότι παθαίνει ανάλογα με τη βαρύτητα του εγκλήματος.
Και φυσικά το έγκλημα μπορεί να είναι αποτέλεσμα συνεργασίας ενός, δύο ή περισσότερων ατόμων.

Κρατάω ως ηθικούς αυτουργούς  του βάζου, μόνο 2 άτομα ,δεν μου αρέσει να μπλέκομαι με περισσότερους παράγοντες, εξάλλου κάθε εξωτερικός παράγοντας επηρεάζει διαφορετικά και ποικιλόμορφα το αποτέλεσμα.. Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι δηλαδή ( και άλλη παροιμία γαμώτο..)
Τέλος πάντων επί του θέματος, άπαξ και είναι ΔΥΟ σε ένα έγκλημα μοιράζονται την ευθύνη . ΕΚΕΙ θέλω να καταλήξω.
ΔΕΝ μπορείς αγορίνα μου να παίζεις στο παιχνίδι μου, να έχουμε κοινούς όρους στρατηγικής και να παίζουμε σε ΕΝΑ ταμπλό και ξαφνικά επειδή σε κάλεσαν να παίξεις σε παιχνίδι με περισσότερη δράση , παρατάς στη μέση το δικό μας και να αφήνεις εμένα «μόνη , σα το λεμόνι»… ή στην «καλύτερη» εκδοχή , να παίζεις παράλληλα και στα ΔΥΟ ταμπλό.
Γιατί αυτό δεν είναι ΔΥΟ , γίνεται ΤΡΙΟ. ( εγώ-εσύ ,το ένα ταμπλό, εσύ-αυτή, το άλλο ταμπλό!)

____________________
Σύνολο: 2 ταμπλό
               +3 άτομα
Ενώ εγώ στην αρχή είχα θέσει ως αυτουργούς , ΜΟΝΟ 2 άτομα.
Άρα η συνάρτηση μας παραβλέπει ένα σημαντικό ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ
Άρα κάναμε κάποιο λάθος. Αλλά δεν το έκανα μόνη μου, το κάναμε ΜΑΖΙ το λάθος.


*Άρα γιατί να μηδενίσει εμένα η δασκάλα ? Να μηδενίσει και εσένα.
Ταυτόχρονα παρακαλώ πολύ, όχι ετεροχρονισμένα.

Και επιτέλους για να καταλήξω εκεί που θέλω, γιατί ο συλλογισμός μου πετάει από το ένα θέμα στο άλλο και χάνεται μεταξύ αριθμών και λέξεων , παραπατάει μεταξύ συναισθημάτων και λογικής..

-ΔΕΝ πιστεύω ότι αν στρώσω το κρεβάτι μου κάπως λάθος, δεν θα κοιμηθώ καλά.
Μπορώ να ξεπεράσω τη δυσκολία, πολύ απλά. Παίρνω το μαξιλάρι μου και κοιμάμαι σε άλλο κρεβάτι, στον καναπέ ή ακόμα και στο πάτωμα προκειμένου να σου αποδείξω ότι μεγάλη μου σκασίλα για το στραβοστρωμένο μου κρεβάτι.
-Και σίγουρα η ρόδα γυρίζει… Εκτός και αν…. χαλάσει το γρανάζι!! οπότε και πάλι σου αποδεικνύω ότι εγώ έχω τρόπο άμα θέλω να κάνω τη ρόδα να ΜΗ ξαναγυρίσει, γιατί ΔΕΝ θέλω να με πατήσει!! Και αν η ρόδα επιμένει να θέλει να γυρίσει, θα την ξεφουσκώσω, εν ανάγκη θα λυγίσω τα σίδερα για να μην είναι πλέον ρόδα και να πάψει να γυρνάει!!!


***Τον λογαριασμό στο παιδί που έκλεψε στα επιτραπέζια μαζί μου και αρέσκεται σε ύπουλες λύσεις παιχνιδιού σε ΔΥΟ ταμπλό!! Ναι, ναι, σε αυτόν που ήταν μαζί μου όταν προσπαθούσαμε να λύσουμε τη συνάρτηση, στον ηθικό αυτουργό του εγκλήματος, σε αυτόν που η Θεία Δίκη θα φωνάξει για το σπασμένο βάζο!!!!

Θεία Δίκη?? Μην είσαι ΆΔΙΚΗ, τιμώρησε τον εξίσου ΔΙΚΑΙΑ όπως τιμωρείς και εμένα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου