Μέλη

Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Ήρθες πάλι τρελό ….καρναβάλι…



Το καρναβάλι έχει περάσει, οι καρνάβαλοι όμως ξέμειναν! Και είναι ανάμεσα μας, στο μετρό, το τρένο, το λεωφορείο, τον προαστιακό μη σου πω και τον Υπερσιβηρικό!!!

Γιατί μπορεί να περιμένουν μια φορά το χρόνο να βάλουν τις στολές τους και να βγουν απενοχοποιημένα στους δρόμους, ως sexy νοσοκόμες, καλόγριες, δασκάλες (και τέλος πάντων ως οτιδήποτε με πρώτο συνθετικό το sexy) , αλλά παραβλέπουν το γεγονός ότι οι απόκριες έχουν τελειώσει και συνεχίζουν με μανία να φοράνε την ίδια «στολή» . Ή σχεδόν την ίδια, είπαμε κρατάνε το sexy και αλλάζουν το δεύτερο συνθετικό!

Γιατί ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ γυναίκα ρε παιδί μου, αν δεν φορέσεις τη ζώνη σου για φούστα, το κορδονάκι των παπουτσιών για εσώρουχο ( το must είναι να φαίνεται πάνω και κάτω από τη «ζώνη» το «κορδόνι») και το at least 15ποντο γοβάκι σου για να βγεις για πρωινό καφέ!!!!

ΒΑΣΑΝΙΖΟΜΑΙΙΙΙ! Βασανίζεται και η ψυχή μου σε ένα «ξένο» σώμα, γιατί νιώθω από άλλο πλανήτη όταν βάζω τις φόρμες μου και πηγαίνω για ψώνια, όταν τα αθλητικά μου πατάνε εκεί που οι γόβες των sex-wanna be-symbols, αφήνουν τρύπες στο διάβα τους.
Μήπως είμαι ιερόσυλη? Μήπως ατιμάζω το γυναικείο φύλο όταν δεν βάφω τα μάτια μου με αυτές τις αυστηρά επιτηδευμένες κατάμαυρες γραμμές πάνω από τα μάτια (ala Cleopatra) στις 8 ή στις 10 και στις 12 το ΠΡΩΙ??

THANKS GOD- με έκανες «εξωγήινη». Αν και νομίζω πως μου έδωσες και μια δόση λογικής!
Ευτυχώς που όταν ήμουν μικρή δεν είχα συνδρομητικά κανάλια σπίτι μου , να βλέπω τσόντες. Κι έτσι «αναγκάστηκα» να ακολουθήσω μεγαλώνοντας, τον δύσκολο δρόμο της ζωής. Αυτόν που «πρέπει» να ντύνεσαι κάθε πρωί για να βγεις έξω, που απαρνείσαι τα ακροβατικά σε γόβες στιλέτα-φονικά όπλα και που δεν βάφεσαι 360-365 μέρες το χρόνο σαν το τρελό καρναβάλι.

Και οκ, βλέπεις μικρά κοριτσάκια, με το μαλλί βαμμένο πλατίνα και λες, φάση είναι θα τους περάσει, μα προχωράς και βλέπεις και μεγαλύτερες βουτυροκοπέλες που το παίζουν μπεμπέκες και ψωνίζουν ρούχα από το παιδικό τμήμα!! Σφίγγονται να χωρέσουν στα στοιχειώδη ενδύματα , ξεβάφουν το μαλλί (ala Julia –την Εθνική μας σταρ Volume 69), σουφρώνουν χείλη, παίρνουν ύφος divas, ξαμολιούνται στους δρόμους και..όποιον πάρει ο χάρος!!(ή ορθότερα-όρθια,πλάγια,ξαπλωτά κλπ, όποιους "πάρουν" οι ίδιες!)
Ας μπει επιτέλους μια τάξη, ας «απαγχονιστούν» οι στραβοί σχεδιαστές που μπερδεύουν τα παιδικά πατρόν με αυτά των ηλικιών 17plus… Ή τουλάχιστον ας τους στείλουμε έναν οφθαλμίατρο.. Κλονίζεται το οπτικό μου νεύρο, καταρρέει το νευρικό μου σύστημα..

Τι άλλο θα δουν τα ματάκια μας σε εμάς τις.. καλόγριες! Γιατί εγώ προσωπικά τώρα που μεγάλωσα και μπορώ να δω χωρίς γονική συναίνεση πλέον τα xxx-κανάλια και να σερφάρω ελεύθερα στο διαδίκτυο , ή να σπάσω πλάκα με τον φίλο μου χαζεύοντας «ταινίες κουλτούρας» , αρχίζω και σιγουρεύομαι πως ο κόσμος μας έχει γεμίσει γυναίκες βγαλμένες από τέτοιες ταινίες «μεγάλου μήκους» (και βάθους!!! Βεβαίως βεβαίως!!!)

Τουλάχιστον ας αποκτήσετε έναν σοβαρό στόχο βρε κοπελιές μου, και ας αναβαθμιστείτε από απλές ΚΟΙΝΕΣ( με ΟΛΗ τη σημασία της λέξης) καθημερινές κομπάρσες σε ηθοποιούς με Α’ (το χειρότερο!) Β’ ρόλους! (εξαρτάται από τα γούστα της καθεμίας, αν αρέσκεστε σε απλό dueto ή επιδίδεστε από trio και πάνω...)
Γκούχου-γχούχου..βηχαλάκι, θα κρύωσα, η αλλαγή καιρού θα φταίει..


Τα ρουφιχτά φιλιά μου στις στραβωμένες σας μουτσούνες, που για να ξεστραβώσουν ή θα με λιθοβολήσουν ή θα με ντύσουν-«γδύσουν» σας και τις υπόλοιπες προαναφερόμενες «γυναικάρες!»

http://www.youtube.com/watch?v=ci97t51A0iA


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου