Μέλη

Σάββατο 12 Αυγούστου 2023

Gossip girls°

 


Σας έχει τύχει να σας στοκάρει η πρώην του νυν σας, ανελέητα και εποΝείδιστα? Ή η νυν του πρώην σας, ανηλεώς και δίχως οίκτο? Σε σημείο που να ντρέπεστε βρε παιδί μου και να σας πιάνουν τα φιλανθρωπικά σας. Κρίμα το κοριτσάκι, τι καημός είναι αυτός, άλλη δουλειά δεν έχει η κατιΝάρα και λοιπά και λοιπά.

Ε ναι, λοιπόν, το ομολογώ, μου έχει τύχει. Και το ομολογώ, ντρέπομαι και κοκκινίζω. Τόσο, που σκέφτομαι να σας κάνω εγώ βρε κορίτσια μου poke back, να φτιάξετε καφέ ή να βάλετε ποτό και να σας τα πω. ΌΛΑ. Όλα όσα θέλετε να μάθετε και σας τρώει η περιέργεια.

Έρικα Διακορευτού, Μαρουλίτα Κουφετού, Ελενούλα Ψιλογιωργάτου, Δημητρούλα η Ντροπαλούλα, Χριστίνα Γουακαμόλε, Γιούλη Μπετατζή, ΡιΡή η πονηρή, Μαρινούλα η Γατούλα, και ΟΥ το καθεξής..

Τόση είναι η περιέργεια σας που εκεί που τα δημόσια στόριΖ μου είναι στη δύση τους, πατάτε view σας αριστόγατες αλλά..Α-α-α, θα σας μαλώσω! Υπάρχει το σοφό ρητό που λέει πως 《η περιέργεια σκότωσε τη γάτα》.

Αχ, είστε και εσείς που η περιέργεια σας, σας έχει ωθήσει σε άλλο level, βάζετε φίλες σας να με κάνουν add από προφίλ χασάπηδων, χονΔρέμπορων, λιανέμπορων, χαντρέμπορων κλπ-κλπ..

Μα πάμε στα καλά μας? Ότι ξύπνησε δηλαδής μια Κυριακή απόγευμα, ας πούμε, ο butcher friend από τα Σπάτα, να μπει στο εταιρικό προφίλ του στο Instaγrάm, να ψάξει το Νινάκι που έχει κλειδωμένο το προφΆιλ του και δεν υπάρχουνε και μιούΤσουαλ φρέντΖ μεταξύ μας, ένα πράμα.

Άι στο καλό σας, χουμορεύεστε αντί να χαμουρεύεστε και σπάμε πλάκα μεταξύ μας! Για να μην έχω τι να κάμω και εγώ τώρα και να γράφω για την πάρτη σας να σας κάμω διάσημες!

Έλα εδώ βρε κοριτσάκι μου, πιάσε με και ρώτα με αν κάμω καλύτερο μουσακά από εσένα, αν είμαι πιο ψηλή η πιο κοντή και θαρρείς πως στον έκλεψα "στον πόντο". "Πόντο - Πόντο την αγάπη σου όλη την ξόδεψες, τοίχο- τοίχο την σκιά σου την ξεπροβόδισες..." όπως λέει και το άσμα του Καρρά από το χρονοντούλαπο του '87. Θες να μάθεις αν πιάνω από Ιόνιο ή από Κυκλάδες? Αν έχω ρίζες από Ευρώπη η από Ανατολή? 

Θες να μάθεις πως με γνώρισε, μήπως σου τα είχε φορεμένα ή τσού? Εδώ να παίξει λιγάκι απο την αγαπημένη μου Κονιτοπούλου, πίσω στο '97 και το "Ή εμένα ή την άλλη, πες μου ποιανε αγαπάς. Έχω σκάσει απ’ τη ζήλεια, πάψε να με τυραννάς. Χάρισέ μου την καρδιά σου, πες μου ότι μ’ αγαπάς. Μείνε, αγάπη μου, σε μένα και σ’ αυτή μη ξαναπάς." 

Είναι η άλλη με την κοιλιά τούρλα, περιμένει να γεννήσει η ταλαιπωρημένη και την έφαγε η περιέργεια να δει ποια είμαι εγώ που κάποτε αγάπησα το δικό της το τεκνό. Εδώ θα βάλω λίγο το "Την απιστία δεν τη συγχωράω, γι’ αυτό αν θέλεις να σε αγαπάω, ποτέ να μη σκεφτείς να μου την κάνεις,γιατί να ξέρεις ότι με χάνεις" από Λιτσάκι. Βάζω άνω τελεία και θέλω να σου σχολιάσω το εξής: Πρώτον δεν του συγχώρεσα ποτέ την απιστία του, γιατί δεν μου έκανε τον άγιο και αμάρτησε μαζί σου. Αν και φοβούμαι γαρ πως άθελά μου, αμάρτησε μαζί μου κάνοντας με τρίτο πρόσωπο στο μεταξύ σας σχεσάκι και βρεθήκαμε και οι δύο μας αγαπητή μου ως άλλοι Τάρανδοι στολισμένοι σε χριστουγεννιάτικο πολυκατάστημα. Εδώ να παίξει ένα δύστοιχο από Βοσκόπουλου "Ψύλλοι στ' αυτιά μου μπήκανε, πωσ κάποια άλλη ήτανε.." αλλά τώρα τον πήρες ΚυρΆ μου, οπότε καλοχώνευτον! (Σου στέλνω αγωνιστικές καρδούλες γιατί ψώνισες από σβέρκο, που λένε στο χωριό μου). Φςςςςς!

Μανδαμίτσες, δεσποινίδες και κοράσια.. Με ξέρετε και σας ξέρω..

Να κοιτάμε μπροστά και να τσιλάρουμε λίγο. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου